Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Lis 18, 2017, 20:40:26
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zasady uczestnictwa na forum  (Przeczytany 10942 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Herkules
Administrator
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10544



« : Gru 17, 2007, 21:04:03 »

Dosyć długo myśleliśmy, że na forum dla ludzi po czterdziestce obejdzie się bez przypominania nakazów, zakazów i drogowskazów, niestety po ostatniej lawinie pytań próśb i gróźb zdecydowaliśmy o zamieszczeniu regulaminu forum "Olimp-po 40". Forum to powstało wyłącznie z inicjatywy ludzi czatujących w pokoju „po 40” dla pełniejszej wymiany informacji, doświadczeń, zamieszczania komunikatów administracji pokoju a także opublikowaniu ważniejszych zasad Netykiety.
Rejestracja na forum jest dobrowolna i bezpłatna. Na forum tym obowiązuje regulamin, firmy „darmowe fora” i jako uzupełnienie poniższy Regulamin. Nie przestrzeganie punktów poniższego regulaminu grozi ostrzeżeniem, czasowym banem, zakazem pisania na forum, lub całkowitym wykluczeniem z forum.


* Każdy użytkownik rejestrujący się na forum, akceptuje regulamin niniejszego forum.

*Każdy z użytkowników może posiadać tylko jeden profil (Nick) na tym forum, w przypadku rejestracji dwóch lub więcej profili (kont) przez jednego użytkownika zablokowane zostaną wszystkie konta, w tym także konto pierwsze.

*Wszelkie treści w komentarzach na forum, są publikowane na własną odpowiedzialność użytkowników.


Na forum zabrania się:

1. Namawiania do czynów niezgodnych z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem
2.Publikowania treści wulgarnych, obraźliwych, obscenicznych, (również w postaci skrótów), obrażania uczuć religijnych, ośmieszania innych osób.
3. Prowadzenia kampanii (reklamowych, politycznych, społecznych, itp.) bez zgody administratora forum.
4. Prowokowania do sporów i sprzeczek powodujących różnego typu konflikty na forum.

Zakładanie nowych wątków:
a. Nowe wątki zakłada się we właściwych działach tematycznych, nazwa wątku powinna nawiązywać do jego treści.
b. Nie zakładamy wątków już istniejących.
c. Nie piszemy postów niewnoszących nic do tematu, czyli: a, no, Ok, zgadzam się, popieram, itp..
d. Nie odpowiadamy na posty łamiące regulamin forum, o postach takich informujemy administratora

Administrator w przypadku użytkownika łamiącego powyższe punkty regulaminu forum ma prawo do upomnienia, ostrzeżenia lub usunięcia użytkownika z forum, wedle swojej oceny wynikającej z zachowania użytkownika.


Regulamin wchodzi w życie i staje się obowiązujący od jego publikacji.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia regulaminu
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0.024 sekund z 19 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

kolegiumslowa wartune bialogrod magiclife blackspider